torsdag den 24. september 2020

Hvordan går det så med dig ?

Jooooo tak, det går da meget godt...


Det er i hvert fald det, man svarer de fleste. For de vil jo ikke hører andet - ikke af ond vilje, men sådan er vi mennesker bare. Vi spørger, men forventer et positivt svar. Hvorfor, det ved jeg ikke. Man jeg genkender også mig selv i det.

Men dem som er tættest på, de forventer et ærligt svar. Og forsøger man at skjule sandheden, ja, så når man ikke langt. De kan se lige gennem en. Til gengæld er det også i orden at sige til dem, at det går A H til, men også, at man ikke lige har overskud til at snakke om det - i hvert fald ikke lige nu. Og det accepterer de og prøver i det skjulte at hjælpe en, så godt som de kan.

Det er ægte venner, og de er dæleme guld værd. For en gang i mellem er det også rart bare at "lege" at man er okay og glemme det hele lidt.

Men nu er jeg tilbage igen...

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage - og jeg håber, at du har det godt (sådan helt "rigtigt") og under alle omstændigheder ikke har Corona. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte :-)
      Og nej, jeg har ikke Corona - det burde jeg måske have skrevet. Nej, det er bare skroget, der igen driller:-(

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net