søndag den 8. marts 2015

Anderledes pengegave...

Vi har lige været til fætterens 18 års fødselsdag. Og som så mange andre unge ønskede han sig kun penge. Jeg synes dog, at en flad kuvert er lidt kedelig, så han måtte da have en bajer...


Så det blev et krus fra genbrug, en omgang æblejuice med husblas, en masse mønter samt æggehvider med husblas.


Og så skulle han da ikke snydes. Så en forårsøl kom med i pakken.



Ideen er ikke min, for jeg blev præsenteret for den af en veninde år tilbage. Men den florerer også på nettet ind i mellem.

6 kommentarer:

  1. Rigtig god ide, for flade kuverter er ikke sjove at give. Det blev en rigtig flot gave

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan heldigvis finde meget inspiration på nettet:-)

      Slet
  2. Hvor længe er det om at stivne? Kan det nåes på 4-5 timer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg knap huske, men med en masse husblas i tror jeg ikke, det tager mere end 3-4 timer...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net