lørdag den 6. september 2014

Give away # 6

Så sætter jeg gang i endnu en give away. Denne gang er det et gavekort på 250 kroner, der er på højkant.




Der er ikke tale om en sponsoreret give away.

For at deltage kan du få lodder på følgende måder:

1 lod for at lægge en kommentar
3 lodder for at lægge en kommentar og følge bloggen via bloglovin
6 lodder for at lægge en kommentar, følge bloggen via bloglovin og have min blog på din blogrulle/liste.

Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med og at lægge en mail, hvis du ikke har en blog.

Jeg trækker en vinder lørdag den 20. september.

Jeg har lukket for anonyme kommentarer på bloggen pga. spam, men du kan smide en mail til engvang@postkasse.net, så lægger jeg din kommentar på bloggen, og du deltager på lige vilkår med andre.

51 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 3 lodder :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  2. Wauw hvor en lækker giveaway, jeg deltager med 3 lodder.
    Kirsten søsters enig og mail.com

    SvarSlet
  3. Øh hvad skete der lige der - skulle være kirstenepetersen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Flot give-away... jeg gerne deltager i :-D
    3 lodder til mig
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    Vintherrasmussen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager rigtig gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  7. Deltager gerne med 6 lodder:-)

    SvarSlet
  8. Er med på 3 lodder... Ved ik lige hva en blogrul er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi
      Du kalder det en blogliste på din blog:-)
      / Susanne

      Slet
  9. Hvis der er noget jeg er god til, så er det at bruge penge i Panduro, så det er lige en giveaway for mig, og jeg vil gerne deltage med tre lodder

    SvarSlet
  10. lækker giveaway deltager med 3 lodder
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  11. Ville ELSKE at shoppe til mit kreative rum, med god samvittighed i Panduro :-)

    SvarSlet
  12. Lækker give away - den vil jeg mægtig gerne vinde.
    Deltager med 3 lodder.
    john.sf@glenten.dk

    SvarSlet
  13. Lækkert :)
    Jeg er med på 3 lodder
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 1 lod
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. 3 lodder til mig

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  16. Lækker præmie. Jeg deltager med 6 lodder :)

    f.iof@live.dk / http://flesthverdage.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  18. Jeg deltager meget gerne :)

    SvarSlet
  19. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  20. Jeg skynder mig at hapse 3 lodder og så krydser jeg alt hvad der krydses kan :)

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 3 lodder :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  22. 3 til mig.

    Bare elsker Panduro <3

    SvarSlet
  23. Deltager med 3 lodder :)
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 3 lodder :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Jeg deltager meget gerne med 6 lodder(:

    Heidi W. N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  27. Deltager med 3 lodder! Mvh. Caroline / Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med tre lodder :) ahenri3@gmail.com

    SvarSlet
  29. deltager med 1 lod

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Sikke en fin give away og skøn blog. Har skyndt mig at tilmelde den på bloglovin.
    Så 3 lodder her :)

    smileygirl100(a)hotmail.com

    SvarSlet
  32. selinedam@hotmail.com
    Deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med 3 lodder. :)

    ciafransberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med 3 lodder :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  35. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  36. Ih en lækker give away! Jeg deltager med 6 lodder og krydser fingre XX

    SvarSlet
  37. Hvem kan ikke bruge et gavekort til en kreativ biks? Det er en rigtig god give-away!

    Jeg deltager med 6 lodder - og laver lige et link til din give-away på min blog.

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder ... og håber jeg er heldig
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med 3 lodder ;-)

    SvarSlet
  40. deltager med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  41. Deltager med 3 lodder. :)
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 3 lodder. ;-) lindknud@ Jensen.mail.dk

    SvarSlet
  43. Jeg deltage gerne med 3 lodder;)

    m-lhc (a) hotmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg deltager med et enkelt lod :-)
    genbrugblirguld(a)hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  46. Jeg deltager med 3 lodder - og håber jeg nåede det 😃😃😃

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net