søndag den 13. september 2015

Et godt tegn...

Jeg elsker mit arbejde - og nu er jeg også begyndt at savne det.

Et godt tegn, siger dem, der har forstand på sådan noget.

Og jeg elsker mine kollegaer - denne skønne blomst, har jeg fået af den sødeste af dem alle, Britta.


Lige nu går jeg og venter på at få indkaldelse til kikkertoperation af knæet.

Jeg var til undersøgelse i onsdags, og jeg håber, at der ikke er for lang ventetid. Jeg har nemlig en forhåbning om at starte op på arbejde, når operationen er overstået.

En stille og rolig start, som sigter efter fuld tid igen til januar. Jeg håber....

Imens nyder jeg disse bøller, som nu har indtaget hele underetagen. Og desværre er ved at kunne forcere trapperne ovenpå...


12 kommentarer:

  1. Det er helt bestemt et godt tegn!

    De små killinger er altså ikke til at stå for <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg!
      Ja de er skønne - det meste af tiden:-)

      Slet
  2. Det må være et godt tegn, ja! Mon ikke også killingerne virker helbredende? ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg krydser fingre, gør jeg ;D

    - Anne

    SvarSlet
  4. Håber det hele flasker sig for dig :-)
    kh. Birgitte

    SvarSlet
  5. Dejligt med skønne kolleger, en god arbejdsplads og bedring at spore.
    Trappe-banditterne er bare skønne :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går fremad - håber det bliver ved!
      Bandit-bøllerne er bare.....bøller:-)

      Slet
  6. Det lyder som et rigtigt godt tegn <3
    Alt det bedste for dig på din vej mod at komme tilbage på job. <3

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net