lørdag den 19. september 2015

Give away # 12

I sommerferien fyldte bloggen 2 skønne år, og det skal fejres - bedre sent end aldrig.

En læser har derfor mulighed for at vinde en tur i biografen...


For at deltage skal du blot lægge en kommentar til dette indlæg. Fortæl eventuelt hvilken film, du gerne vil se og med hvem.

Du behøver ikke følge bloggen, men det er god stil, hvis du gør det.

Jeg trækker en vinder lørdag den 3. oktober.

Husk selv at tjekke, om du har vundet. Jeg trækker en ny vinder efter en uge, hvis vinderen ikke melder sig.

Jeg har lukket for anonyme kommentarer på bloggen pga. spam, men du kan smide en mail til engvang@postkasse.net, så lægger jeg dit lod i puljen, og du deltager på lige vilkår med andre.

Der er ikke tale om en sponsoreret give away.

67 kommentarer:

  1. Til lykke med bloggens fødselsdag, Susanne! Jeg er glad for at kikke inden for hos dig og gør det ofte, men det ved du godt :-)
    Jeg vil da også gerne være med i lodtrækningen, for en biograftur er altid hyggelig! Jeg ved ikke hvilken film jeg vil se, for jeg har ikke lige fulgt med i hvad der er for øjeblikket, men hvis jeg vandt, ville jeg ganske bestemt invitere min søde mand med i biografen :-)
    God weekend!
    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Tillykke med bloggen. Det er så hyggeligt at følge killingerne. Hvis jeg er heldig, tror jeg min datter skal med ind og se sidste del af Hunger Games.

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen...enten skal jeg bruge billetterne sammen med en veninde der er på barsel (til babybio) eller også skal de gemmes og når lillebror er gammel nok til at blive passet, så skal manden og jeg på kærestetur :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med bloggen. Hvis jeg er den heldige vil jeg invitere min niece ind og se en film. Der er vist en ny Frost film på vej (måske er den allerede kommet?)

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggen. Hvis jeg vinder så skal jeg med min ældste søn i biffen og se sidste film i Hunger Games trilogien. Kh Birgitte

    SvarSlet
  6. The Man from U.N.C.L.E.
    - den vil manden og jeg så gerne se. Nåja, tillykke med bloggens 2-års dag *smiler indsmigrende* det skulle naturligvis have stået først, men blev lige så grebet af stemningen. Jeg tjekker ind igen og igen og igen - og naturligvis også 3. oktober :o)

    SvarSlet
  7. tillykke med bloggen og hvis jeg var den heldig så vil jeg inviter min mand med i bio og hvad vi skal se ved jeg ikke endnu :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med bloggen. :D

    Uh, så ville jeg tage min veninde med ind og se "Inderst inde". Vi har begge været igennem en stresset periode med mange omvæltninger, og hendes økonomi er ikke så god, men hun vil virkelig gerne se den. Det ville være en perfekt venindegave. :)

    SvarSlet
  9. Tillykke!

    Jeg vil rigtigt gerne se "The Danish Girl" sammen med min mor. Vi har begge fødselsdag i starten af oktober, så det ville være rigtigt lækkert! :)

    SvarSlet
  10. Jeg vil super gerne se finding Dory, som kommer næste år!
    Knus Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  11. JEg vil rigtig gerne ind og se Sommeren 92 og dertil vil jeg invitere min veninde med. En tøse/hygge aften, hvor der skal ind og kigges på pæne ben :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg kunne godt tænke mig at komme ind og se den nye James Bond film med min bedste veninde :)

    SvarSlet
  13. Tillykke med blogfødselsdagen! :-) Jeg vil gerne ind og se den der fodboldfilm med min mand. Dén skal man næsten se. Kh Mai O.

    SvarSlet
  14. Til lykke til dig og bloggen:) Er jeg i mit modige hjørne vil jeg se "Krigen" sammen med min mand. Er jeg i et andet hjørne, hvad der muligvis er mest sandsynligt, vil jeg gerne have en veninde med ind og se Trainwreck.

    SvarSlet
  15. Jeg ville give den væk til min mor - så hende og hendes mand kunne komme ind og se en film.

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Min kæreste skal med, der bruger al sin fritid på at renovere hus. Vi skal se krigen eller klovn, han bestemmer!

    SvarSlet
  17. Tillykke med bloggens fødselsdag!
    Jeg vil invitere min søster med ind og se Klovn. :-)

    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Tillykke med bloggen,jeg vil invitere kæresten med ind at se klovn forever, skal have et godt grin. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Tillykke med blogen vi skulle ind og se far til fires vilde ferie hvi det var da det er længe siden jeg har haft råd til bio da pengene er små pga førtidsoension

    SvarSlet
  20. Tillykke til en velskreven og inspirerende blog. Jeg krydser fingre. Ville formegentlig se Everest, da jeg selv er en passioneret naturelsker og bjergbestiger. God søndag!
    (melgaard.r@gmail.com)

    SvarSlet
  21. Jeg vil tage min kæreste med ind at se Klovn, hvis jeg er så heldig at vinde :-) :-)
    Mvh. Pernille
    (pillelanng@msn.com)

    SvarSlet
  22. Tillykke med bloggens fødselsdag.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg helt sikkert invitere min veninde med i biografen - hvilket film vi skulle se, det kan jeg ikke afsløre på stående fod, men hvis heldet er med mig, så finder vi da nok på et eller andet. ;)
    Astrid.p@hotmail.dk

    SvarSlet
  23. Hvis jeg vinder, skal min kæreste og jeg i biografen. Jeg ved ikke hvad vi skulle se nu, men tror det bliver Klovn forever :)
    Stort tillykke med bloggens fødselsdag.

    SvarSlet
  24. Jeg vil bruge billetterne sammen med min mand i november måned på at se den sidste Hunger Games film.

    Tillykke med de 2 år.

    SvarSlet
  25. Stort tillykke! Både min mand og jeg er enige om at skulle se "Klovn forever".
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  26. Klart "Klov forever" - men først når den har kørt noget tid, jeg er fan af halvtomme biografsale ;)
    Loui81@live.dk

    SvarSlet
  27. Jeg har hørt rigtig gode ting om "Inderst Inde". Den ville jeg tage ind og se med min søde kæreste.

    SvarSlet
  28. Stort tillykke. Hvis jeg er den heldige vinder skal jeg helt sikkert se Klovn Forever sammen med min gode veninde

    billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  29. jeg skal se inderst inde med min kæreste hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  30. Stort tillykke :)
    Jeg ville nok tage min dejlige søster med ind og se inderst inde da det er lang tid siden vi har lavet noget sammen :)

    SvarSlet
  31. Tilykke! Jeg ville bruge gevinsten på at lade min datter vælge en film og så hygge sammen, kun os piger :-)

    SvarSlet
  32. Jeg vil sende min mand og papsøn ind i biffen og se en film :) Så kan jeg slappe af med mine plukveer og bækkenløsning herhjemme :)

    SvarSlet
  33. Vil tage min roomie, Katrine med ind at se maze runner 2, da vi begge har glædet os siden den første film kom og jeg vidst skylder en bif tur :)
    Ha' en god aften

    SvarSlet
  34. Jeg elsker at tage i biffen!! Jeg ville gå ind og se den sidste Hunger games film hvis jeg er heldig og vinde.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg ville gerne ind og se Pratikanten hvis jeg er så heldig at vinde :)
    sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne ind og se pan hvis jeg er den heldig at vinde! :)

    sissel_budtz@hotmail.dk

    SvarSlet
  37. Jeg vil gemme gavekortet - og så vil jeg se Star Wars til december <3

    SvarSlet
  38. Tillykke med bloggen! Jeg ville se Everest, jeg tror den er fantastisk :)

    SvarSlet
  39. Jeg vil så gerne se praktikanten mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  40. Tillykke :) Jeg vil tage min mor med ind og se klovn. :)

    joan / joan@wooz.dk / wooz.dk

    SvarSlet
  41. Hold nu op tiden går hurtigt... syntes altså ikke, det er så lang tid siden, jeg faldt over din blog :-D

    Desværre går jeg og min kæreste alt for sjældent i biffen... faktisk aner jeg slet ikke, hvad der går i øjeblikket. Men at inviterer ham ud på en kæreste-date... det ville være skønt.

    Smider et lod, satser og håber :-D

    SvarSlet
  42. Hip hip hurra med bloggens fødselsdag :D!

    Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg slæbe kæresten med i biografen og se the maze runner :'). Vi har længe snakket om at skulle tage ud og hygge os, men det strækker su'erne altså ikke til xD.

    Følger via bloglovin og har smidt et hjerte afsted :P.

    Med venlig hilsen
    Pia Lyng // PiaLyng@live.dk // www.PiaLyng.dk

    SvarSlet
  43. Tillykke med de to år!

    Jeg ville vente lidt og så gå ind og se enten The hunger games eller the danish girl med min mor:)

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne ta min datter i biffen, det er altfor lang tid siden! Kan ikke huske, men det må være i hvert fald et år siden sidst :)

    Landstroem@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Tillykke med bloggens fødselsdag!

    Det er en lækker give away. Jeg ved faktisk ikke, hvilken film, jeg ville se endnu.

    SvarSlet
  46. Tillykke med de 2 år på bloggen.
    Elsker at gå i biografen, så jeg skal helt klart nok finde en god film :-)

    SvarSlet
  47. Jeg ville invitere min søn ind og se en film efter hans ønske. Og det ville være så hyggeligt, for han elsker biografen, og især biograf popcorn. Tillykke med bloggen. <3

    SvarSlet
  48. Ih, det ville være dejligt at kunne invitere min søde kæreste med i biografen! :)
    Krydser fingre
    Michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Tror min kommentar forsvandt da jeg loggede ind på min googlekonto... Hvis jeg vinder skal min kæreste med i biffen... Han ville nok mene vi skal se starwars til december men når nu det er mig der inviterer kan jeg jo heldigvis vælge den fra... Der kommer en film en af de næste par uger der hedder noget alla"praktikanten". Den vil jeg gerne se... Og perfekt med popcorn... Jeg har diverse fødevareallergier og tåler ikke alm slik (pga gluten) men popcorn kan jeg heldigvis stadig godt tåle medmindre det er fra et af de steder der bruger smør (tåler ikke mælk) men dem er der heldigvis ikke mange steder af så helt perfekt gevinst!
    Og tillykke med bloggen
    Krydser finde

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne invitere min mand med ind at se Klovn Forever så vi kan grine dejligt sammen :)

    Hilsen Mie K
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  51. Uha, vil gerne se Sommeren 92 med min teenagesøn.
    Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg ved ikke helt hvad jeg ville se, men ville elske at kunne tage min kæreste gratis med i biografen. Det er jo svært med to studerende at få råd til det hele! :)

    SvarSlet
  53. Tillykke med fødselsdagen 😊
    Jeg vil da super gerne i biffen med min mand. ...og den nye film Himalaya trækker.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet
  54. Jeg vil invitere min mand med - ved dog ikke til hvilken film.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  55. Stort tillykke med bloggen(:
    Jeg ville give billetterne til min kæreste og min mor, fordi jeg ved, at de begge rigtig gerne vil se den nye Klovn film(:

    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  56. Tillykke med de 2 år....
    Jeg vil inviterer min fantastisk veninde med, der er en stor støtte ...

    SvarSlet
  57. Jeg vil invitere min fantastiske mand med til en hyggeaften uden ungerne :)

    SvarSlet
  58. Sikke en fantastisk blog du har her. Fandt ovre hos Liv:) Jeg vil gerne se den der film, hvor ham der går på line mellem højt oppe i New York sammen med min dejlige mand:o) Jeg glæder mig til at læse med her på bloggen fremover:)
    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  59. Ej, jeg må da hellere være med i lodtrækningen!
    Jeg ville i hvert fald tage min mand med - hvad vi skal se, ja, der er jeg mere blank ;-) Dog ved jeg, at det ikke skal være den nye Klovn-film!

    SvarSlet
  60. Tillykke med Bloggen.. :D
    Jeg følger dig via bloglovin og hvis jeg vinder skal kæresten og jeg en tur i biffen i efterårsferien.
    Vi trænger virkelig til at komme en tur ud, så det ville være perfekt. <3

    Knus <3

    SvarSlet
  61. Jeg skynder mig, at være med :-) jeg vil invitere min mand med og vi skal da helt sikkert se klovn :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  62. Jeg tror at vil tage min datter med.. Hun har stadig første biograf tur til gode :-)

    SvarSlet
  63. Jeg tror at vil tage min datter med.. Hun har stadig første biograf tur til gode :-)

    SvarSlet
  64. Jeg vil tage min yngste søn med ud og se den nye far til 4 film
    Krydser fingre for en hyggetur
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net