tirsdag den 5. juni 2018

Det der vand...

Det er godt nok en mangelvare efterhånden.

Vores vejrstation melder regnprognose ind i mellem, men der kommer intet...


Og når man har 59 krukker stående - bare på træterrassen - så er det efterhånden hårdt at vande hver aften.

Men hvad gør man ikke for at have hyggelige omgivelser. Og så ikke et ord om manglen på vand alle andre steder...


Vi holder farve skalaen...


De gule og rosa blomster - det har jeg i hvert skrevet på pinden i stedet for sorten - har vist kun at være rosa...


Blomsterknopper i de overvintrede hortensiaer...



Min Gram slot rose, som skulle have lysegule blomster 😏

Måske den kender min farveskala på terrassen...


De spanske margueritter kommer nu med andet hold blomster...


Hornviolerne lider i varmen - trods skygge og masser af vand...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net