tirsdag den 28. juli 2015

Forhaven i fuld flor...

Forhaven - ja det kalder vi den del af haven, som ligger ud mod vejen - står i fuld flor nu.

Jeg elsker sammensætningen af hostaer, løvefod, roser, klemantis og trekantblomster. Har faktisk en ide om at gentage sammensætningen i et andet bed, for det giver et lidt vildt look. Samtidig lukker det hurtigt til om foråret, så lugning ikke skal fortsættes i det uendelige - og det er noget vi kan lide...

Så her lidt seriøst billedspam...
















4 kommentarer:

  1. Tak for billedspam. Skal dog lige passe på at jeg ikke kommer i rigtigt sommerhumør med alle de skønne blomster på skærmen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ville jo bestemt ikke være rar.... :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder, det er en flot sammensætning af blomster. Virkelig smart at bedet gror hurtigt til om sommeren :-) Løvefod er simpelthen så flot en plante. Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jo før det lukker - jo bedre:-)
      Jeg elsker også løvefod, den er køn, nem og spreder sig hurtigt!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net