tirsdag den 12. november 2019

Det holder hårdt...

Men det går nok...

Det er lidt skriften herhjemme i øjeblikket.

Jeg har ondt, jeg er overdreven træt, jeg er gnaven etc....


Jeg elsker efteråret, jeg elsker november, jeg elsker, at julen er lige om hjørnet. Jeg synes bare ikke, jeg når at nyde det.

Alle dage går ud i et. Arbejde, gøre det nødvendige herhjemme, sove. Dagen efter det samme. Weekenden siger du, ja, der når jeg lidt af alt det, jeg skulle have ordnet i hverdagene og så ... sover jeg, meget...

Uden at det hjælper. Jeg står op lige så træt, som da jeg lagde mig.

Nu må det godt snart vende. Jeg krydser finger for, at min læge har en kurtil mig, når jeg besøger hende senere i dag...


Billederne er fuldstændig irrelevante, blot nogle jeg lige havde.

2 kommentarer:

  1. Håber det går godt hos lægen. Jeg synes også, jeg er meget træt for tiden. Mørket gør det ikke bedre. Men en accept af, at det bare er sådan for tiden hjælper mig. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig er det atypisk, for jeg elsker efteråret og mørket. Men de daglige mængder af medicin hjælper ikke på det, så det er et valg mellem pest og kolera...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net