tirsdag den 26. november 2019

Den hankat, altså...

Jeg ved ikke rigtigt, hvor det er, han altid kommer op og slås. Men jeg tænker, at det er på vores egen matrikel, hvor der kommer besøg af andre hankatte.

Af en eller anden årsag er det altid hans øre, der kommer skrammer på. Om det er et tegn på, at modstanderen kommer værre til, eller om det er fordi, han bruger hovedet bogstaveligt talt, ved jeg ikke.

Men det andet øre er faktisk splittet i to i spidsen - så galt gik det ikke denne gang...



2 kommentarer:

  1. Gale katte..... ;-)
    Vores kommer også tit hjem med skrammer i ørene. Men naboerne siger de har set ham tage kampen op med kvarterets ræv så hvis det kun er skrammer er det vist nådigt sluppet.
    Heldigvis hele skrammer sig selv - det var værre, da det var en stor rids i hornhinden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op: ræve.... :-(
      Ja, så er det da vist heldigt kun med skrammer. Vi har godt nok ræve i området, men jeg har slet ikke tænkt i de baner. Grævlinge holder til i skoven for enden af vores grund - lige over åen, og jeg ved, at de har snuppet en killing her, men jeg tvivler på, at de tør tage kampen op med en stor hankat. Men man ved jo aldrig...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net