tirsdag den 11. august 2020

Ny normal...

Hverdagen ramte mig i går, og det er okay.

Manden har været i gang en uges tid, det samme har mellem teenager på efterskolen, mens de to andre først starter i skole/på studie i morgen.

Med os alle er den nye normale hverdag. Håndspritten har fået en ven i tasken: ansigtsmasken...


Det kræver lidt tilvænning, men det skal nok blive mere naturligt, for mon ikke det - desværre - i løbet af efteråret, måske endda hurtigere går i retning af en krav om det, når vi forlader vores egen matrikel...

3 kommentarer:

  1. Ja de mundbind altså... Jeg har købt til yngste, fordi han skal med bussen i skole i myldertid... Men ellers så tænker jeg, at vi godt kan holde afstand udenfor de situationer. Og velkommen tilbage - håber det var en dejlig ferie :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Her kører ungerne med Flex eller skolebus, og der er det påkrævet. Og så er der andre situationer indendørs, hvor de bare er rare at have.
      Ferien er vel brugt, men der er langt til efterårsferien. Hvad med dig?

      Slet
    2. Super ferie. Jeg klager ikke - heller ikke særligt over vejret. Jeg er ikke god til al den her varme. Men lige nu er der lang tid til juleferien (!), hahaha.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net