søndag den 20. december 2020

De er for gode...

Jeg har købt syv julekort hos Caroline Thorsfelt (@c.thorsfelt).

De er virkelig gode. Faktisk så gode at jeg ikke vil bruge dem som julekort, men som billeder rundt omkring i huset i juletiden.

Jeg må indrømme, at det var jeg godt klar over, det ville ende med. Især fordi vi heller ikke sender julekort mere. Vi har gjort det i mange år. Også mange år hvor vi ikke selv modtog særlig mange. Og da de holdt helt op med at komme, stoppede vi også.

Men så har jeg nogle fine billeder. 

I skulle tage og tjekke Caroline ud, for hun har en fantastisk streg...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net