onsdag den 1. oktober 2014

Er det små lupiner...

I gårdspladsen langs staldvæggen har vi et bed med hovedsagelig lupiner og stokroser. De er jo selvsående - så det passer for det meste sig selv.

Nu har jeg lagt mærke til nogle små planter i gruset. Mellem ukrudtet, som desværre også findes i gruset, men jeg nægter at lade manden sprøjte sig ud af problemet. Jeg luger gerne gruset i gårdspladsen, men ikke i regnvejr - så det må vente.

Men hvad alting er - er det så ikke små lupiner?

Jeg vil prøve at sætte dem i potter og lade dem overvintre i stalden. Hvem ved - måske er et af de nye bed etableret til foråret....




  


3 kommentarer:

  1. Jo, det er helt sikkert babylupiner. De skal nok blive store og stærke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Utrolig de kan spire i grus!
      Nu har de fået en potte jord i stedet for-:)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net