tirsdag den 4. november 2014

Det pyntede...

Det pyntede helt vildt, at manden min fik græsplænen i bedet ved fordøren væk.

Og så blev der smidt yderligere 50 tulipanløg ned i bedet mellem rivenet og fliser. Forhåbentlig bliver bedet dækket af barkflis i løbet at et par dage. Og så krydser jeg finger for, at ukrudtet ikke kommer igen. Og at kattene kan lade flisen ligge.

Jeg havde eller forsvoret, at jeg skulle have barkflis i haven nogen steder, men jeg må erkende at fysikken gør, at jeg er nødt til at søge de lette udveje.

Det samme kommer til at gælde alle højbedene i køkkenhaven som indeholder frugtbuske - de får en omgang træflis - desværre, men sådan må det bare være.



Jeg var da i stand til at sætte julebelysningen frem helt selv - ja okay - mælkejungen var fyldt med jord og sat frem.

Men jeg fandt selv træet frem fra gemmerne og sætte det i jungen. Nå ja manden trykkede det ned, men jeg vippede helt selv grenene ud på plads.....

I år skal der kun stå et træ ved døren. Til den anden side beholder vi den blå bænk.

Og nej, vi tænder ikke lysene på træet før første søndag i advent...



2 kommentarer:

  1. Det bliver flot med de mange tulipaner til foråret! Jeg glæder mig til at se billeder :-) Og så må jeg altså indrømme at jeg satte lyskæder op i hækken langs vores indgangssti i går. Og tændte lysene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mørkt udenfor, så jeg forstår behovet for lys!
      Men det får jeg ikke lov til her-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net