lørdag den 6. december 2014

Julepynt ved fordøren...

Så blev der tid til pyntning ved fordøren i gårdspladsen. Jeg elsker juleroser, så jeg håber, at den overlever i krukken, til jeg sætter den i jorden engang. Zinkhjertet er sammen med det lille hus fundet i en rodekasse ved et julemarked - mos har vi rigeligt af i græsplænen på østsiden af stalden.




Der er kommet snefnug op i nogle af vinduerne - resten kommer op, så snart tiden er til det.




Bjørn vindueskigger har taget plads i vinduet ved trappen op til første sal. Han er især meget synlig, når lyset på hjerterne er tændt.




Jeg overvejer, om ikke der skal lægges et par julekugler i moset ved hjerterne. Det kunne gøre potterne lidt mere spændende, når lyset ikke er tændt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net