mandag den 22. december 2014

Forkælede unger - og så før juleaften...

Når man har bedsteforældre i nærheden af Billund med rigtig mange venner, så sker det, at der falder Lego kasser af. Både til billige penge og kasser, som nuværende og tidligere medarbejderne forærer mine svigerforældre, så de kan give videre. Min svigerforældre har ikke andre børnebørn end vores - så de er vældig Lego-forkælede. 

Denne julefrokost var ikke nogen undtagelse - så straks vi var selv, blev stuebordet ryddet og de var i gang.

Jeg fik til gengæld disse smukke tulipaner af min svigerfar.





Julegaverne er kommet under juletræet - eller nogen af dem er. Vi har valgt at lade de fleste stå ved siden af, så vi kan komme rundt om træet juleaften, hvor vi kun er os fem.


I dag har ungerne sidste skoledag før ferien, så jeg skal lige nå de sidste småting herhjemme uden dem. Og mon ikke vi skal bage og lave lidt gufferier senere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net