søndag den 25. oktober 2015

Noget lige for mig...

I efterårsferien var hele familien ude at handle.

Blandt andet i Tiger, hvor jeg fandt denne posetaske (som man altid kan bruge) og en blok med dekorationspapir. Derudover fandt jeg også de sidste kalender gaver, så jeg nu kun mangler 6 stk til manden. Ungerne er klaret.:-)

Men taske og papir er da lige noget for mig.

Og hvor vil jeg gerne brodere motivet fra tasken, så det kunne blive til en skøn vinterpude i sofaen.

Det er vist et spørgsmål om tid - eller mangel på samme...





2 kommentarer:

  1. Det er nogle flotte ting, du har fundet! Der er lidt at gå i gang med, hvis du vil brodere det efter. Det er lidt skægt at se, hvordan broderierne efterhånden vinder frem - nu også hos Tiger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja her er der jo tale om "gamle" motiver, men netop det er jo charmen, synes jeg-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net