lørdag den 27. februar 2016

Ta-da: et projekt færdigt: krea/sy rum...

Ja det er godt nok længe siden, det skulle være færdig. Ta-da ta-do var vist i september... Målet var total oprydning i kreaværelserne samt nogle nye møbler.

Men bedre sent end aldrig - nu er det ene af kreaværelser ryddelig nok til at blive vist frem.

Jeg er nemlig så heldig at have to værelser til krea/sy/kontor. Værelserne ligger ved siden af hinanden, og da vi flyttede ind, lavede vi hul mellem dem. Et hul, der svarer til en dobbelt fransk dør, men det er ikke meningen, at der skal dør i.

Den andet værelse er først og fremmest kontor og male rum, men det må I se en anden gang - der er for meget rod pt:-)

Så her lidt meget billed spam og til sidst i indlægget, ja der er nogle før billeder...











Den store planlægningstavle har fået lov at til blive - den kan vi ikke undvære...


Og her nogle vældig rodede før-billeder:






10 kommentarer:

  1. Skønt med et krearum,hvor der er plads til udfoldelse og nye ideer.Det ser rigtig fint ud:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er nemlig dejligt med plads-:)
      Selv om plads er lig med rod indimellem-:)

      Slet
  2. Det er blevet super flot. Dejligt at have et sted at kunne sidde med sine sysler ;) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-:)
      Ja det er rart ikke at skulle pakke væk hele tiden!

      Slet
  3. Tak fordi du inviterede indenfor i dit krea-værelse. Det er altid spændende at se :-), og du har et dejligt værelse med god plads til maskinpark og udfoldelse :-) Jeg har ikke selv et decideret krea-værelse, men bruger gerne mit arbejdsværelse, fordi det er værelse med godt lys og en rigtig god stemning -- men jeg syer lige så gerne perlekæder ved spisebordet i køkken-alrummet :-) Men du kan nok fornemme, hvad jeg prøver at sige, nemlig, at gid jeg lige som dig også havde et decideret krea-værelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er dejligt at have plads og en dør at lukke. Men jeg tyr også gerne til spisebordet, så jeg kan være sammen med ungerne-:)

      Slet
  4. WOW det er lækkert...og o r d e n t l i g t !!!!!!!!!!!! TAK for dine FØR fotos - så er der da håb endnu for sådan en som mig der har det ca mindst lige som på dine førfotos!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, der er altid håb - nok mere et spørgsmål om der er tid...:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net