lørdag den 28. maj 2016

En lille opfølgning...

Mens vi nu venter på, at der sker noget i køkkenet, kan jeg lige følge op på nogle andre ting.

Det er nu ikke disse to planter, det drejer sig om. Men købt er de - og står nu kønne og venter på en krukke at gro i.



Nej det var blandt disse potter. Nu er der liv i atten af de tyve. Det er klart bedre end tidligere. Til gengæld tror jeg ikke, at de sidste to kommer. Jeg har pillet lidt i jorden, og der er ikke skyggen af grønt - men de får nu lov at stå lidt endnu, hvis nu...



Og så har jeg fundet en ramme til de gamle fiskere. Det blev til en smal sort ramme. Men jeg kunne ikke opdrive en, der passede i målene, så det blev med passepartout. Som jeg så selv har skåret til i de helt rigtige mål...



2 kommentarer:

  1. Det ser godt og lovende ud med dine dahliaer -- de kommer til at pynte og pryde flot hen på sommeren :-)
    Din indramning af broderiet er vellykket :-) Har du allerede udtænkt dig en god plads hvor det skal hænge?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bella - jeg håber på det bedste!
      Jeg har et par ideer, men med det rod vi bor i pt., venter jeg lige, til at er på plads, inden jeg beslutter mig endelig:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net