mandag den 16. maj 2016

Mon de kommer alle sammen...

For mange uger siden plantede mindstemanden og jeg 20 dahlia knolde i potter.

Siden har de stået i vinduerne i garagen. I den varme periode, vi lige har været gennem, fik de lov at komme ud på fliserne.

Der er stor forskel på, hvor store de er - og flere viser endnu ikke tegn på liv. Jeg har ikke tidligere plantet knolde, så mon de overhovedet kommer?

Dem med skud skal i hvert fald plantes ud i krukker og bede om lidt - når jeg får tid...





4 kommentarer:

  1. Sikke mange I har - godt haven er så stor
    :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, men jeg tænker nu faktisk krukker på terrassen:-)

      Slet
  2. Det bliver også spændende at følge -- krydser fingre for dem alle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kryds endelig fingre, jeg synes, de ser noget triste ud, desværre:-(

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net