mandag den 21. november 2016

Endnu et langtidsprojekt...

Det er altid rart at have lidt håndarbejde at skifte med, selv om det er strikkeriet, der fylder mest lige nu.

Selv om jeg har gang i andre broderier - eller nej, det har jeg ikke, for jeg er kørt surt i dem, så de er lagt på hylden for lidt.

Men disse billeder - de fire årstider, her sommer og vinter - har jeg haft liggende længe. Jeg har bare ikke lige fået lavet mønster til dem.

Nu er mønstrene til sommer og vinter klar, og jeg er - så småt, meget småt - begyndt på sommer. Det må være den rigtige årstid nu...



Mønstrene er som altid lavet med denne app.




4 kommentarer:

  1. Wauw! Jeg er som sædvanlig meget imponeret!

    SvarSlet
  2. Meget smukt :-)
    Et dejligt sysle kreativt projekt.

    Hilsner fra Maria med:
    "Giveaways i Danmark" og
    "En verden af kunst".

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altid dejligt med lidt at veksle mellem:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net