tirsdag den 20. december 2016

Juletræet med sin pynt anno 2016...

Så er juletræet anno 2016 klar. Ungerne har suverænt bestemt pynten i år, og det har givet træet et noget andet udtryk, end vi plejer. For at sige det mildt...

Men har man sagt A, må man også sige B 😆

I år savede jeg bunden af kurven, som skjuler foden med vand i. Det skal gerne gøre det lettere at hælde vand ved løbende.


Mindstemanden snuppede hurtigt bunden, som han lavede til foderbræt til fuglene...


I princippet synes jeg, juletræer er kønne uden pynt, men det kom jeg heller ikke i gennem med i år...


Så her er træet med al sin pynt. Jeg har hjulpet med stjerne, lys og flag - resten har ungerne selv stået for. Inklusiv at tage billeder af det - så jeg beklager de lettere rystede billeder...











8 kommentarer:

  1. Jeg synes, det ser meget fint ud :-) God jul. kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da fint og nu har jeg vænnet mig til det:-)
      Også rigtig god jul til dig:-)

      Slet
  2. Det er da flot :-) God jul til jer!
    Kh Nana

    SvarSlet
  3. Hos os er det også børnene der pynter træet. Noget af pyntet er hjemmelavet og det betyder meget at netop deres pynt er på🎄😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da en fin ordning, I har. Her er der normalt ikke rigtig interesse for pyntningen. Den skal bare være der, så det er da dejligt at de gider i år:-)

      Slet
  4. dejligt træ.. og fine ting
    god ide med kurven
    glædelig jul til jer

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net