lørdag den 6. januar 2018

Så begynder 2018 for alvor...

Og så skal man jo have en kalender - eller flere...

I år har jeg investeret i lidt forskelligt.


Lidt bullet journal i stor størrelse, så jeg også kan gemme diverse sedler i den, feks. fra skolerne...


Jeg sværmer stadig til den gammeldags papirkalender, som jeg kan have med mig i tasken...


Og så denne her - som jeg ser frem til at fylde ud med tanker. Tanker, som måske også kunne være i en bullet journal, men her er de samlet - uden omsvøb og det tiltaler mig...



Og så har jeg faktisk også investeret i den stor kalender til køkkenet, men det kommer først i næste uge. I 2017 havde vi en stor spiralkalender fra Vissevasse, men de laver dem ikke på samme måde for 2018, så jeg har fundet en ny. Jeg skal nok vise den frem senere - jeg synes, den er både praktisk og køn...


6 kommentarer:

  1. Godt nytår, Susanne!
    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Godt nytår :-) jeg er også stadig fan af gammeldags papir-kalender. Jeg køber så ikke nogen, men bruger den lommebog, som jeg får af HK. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over, Birgitte!
      Smart at bruge den fra HK - min fagforening deler ikke kalender ud :-(

      Slet
  3. Åhhh, nye papirkalendere er noget af det allerbedste ved et nyt år:) Hvor har du købt den helt fantastiske A though a day?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig...:-)
      Jeg tror, du kan få den flere steder, men jeg har købt den her
      http://workstyle.dk/produkt/tanke-dagen-5-aars-dagbog/
      De har også en anden med en side pr dag....

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net