fredag den 13. april 2018

Tavshed og rod i lange baner...

Lige nu runger det, når jeg bevæger mig rundt i køkken og stue.

Stuen er lige blevet tømt. Det betyder, at rodet på bordet i stuen, nu roder et andet sted...


Alle stue møbler står i syværelset. Og er der noget, jeg har svært ved at klare, så er det rod på mit domæne...


Det kommende gavebord er ikke helt klar...


Derfor er der larmende tavshed fra min side. Jeg kommer ikke rigtig rundt i blogland - for når jeg ikke gør noget klar til den store dag, så småsover jeg...

Lad os bare sige, at kroppen gerne snart vil nå søndag.

Men vi bliver klar, selvfølgelig gør vi det. Søndag klokken otte, så er den der...

6 kommentarer:

  1. Held og lykke på søndag. Håber I får en fantastisk dag :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Ha' en skøn fest på søndag!

    SvarSlet
  3. Der er altid nok at se til inden en stor fest dag.
    Håber I får en dejlig dag😊

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net