torsdag den 17. maj 2018

Terrassen - her og nu...

Jeg elsker vores terrasse 💙

Jeg elsker, at jeg kan gå med bare tæer derude året rundt, og træet er aldrig koldt (med mindre der ligger sne 😊).

Og nu er der ved at være mange farver i krukkerne derude. Nøje afstemt i blå, rosa og hvide nuancer - det er mine farver i haven...

Dette er udsigten fra køkken døren og fra min elskede sofa, som står lige inden for døren...


Udsigten lidt til højre...


Der er gang i krukkerne...




Og kattene ligger gerne i skyggen og helst på en stol, som er skubbet ind under bordet...



Jeg elsker mit hjørne...


Mine farver...



Spændt på hvordan denne egentlig ser ud - jeg har ikke gemt navnene på de ny såede...


Denne er lidt uden for skalaen - der står gul / pink på skiltet. Gad vide hvorfor jeg har købt dem ?? Men er de okay, får de bare en plads et andet sted, hvor de kan passe ind...


4 kommentarer:

  1. Ej, det er super flot og ser så hyggeligt ud. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Ååååh, et skønt krukkehav! Det ser vildt godt ud - og det skaber en hygge!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net