tirsdag den 28. august 2018

Når jeg får en sav i hånden....

I forbindelse med de andres oprydning i sandkassen, tog jeg en sav i hånden sammen med yngste barnet og opstammede vores træer.

Det er mange år siden, så de trængte derfor meget. Samtidig blev de to gamle æbletræer studset lidt.

Og det blev faktisk helt godt - og meget lyst...



De to vinduer til højre samt de to små i gavlen er ind til mine kreaværelser. Og sikke en masse lys, der pludselig kommer ind.

Det skulle jeg jo have gjort for mange år siden...



Jeg fik ikke taget billeder før, vi savede, men der var mange grene, der skulle slæbes væk.

Det fik de andre lov til... 😊




2 kommentarer:

  1. Kender godt det der med "det skulle man have gjort for længe siden"....
    Det ser rigtig godt, dejligt med lys indenfor i huset.
    God dag😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så typisk - for det er jo ofte noget, som ikke tager ret lang tid:-( :-)
      Tak - og god "vi er der snart" weekend:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net