lørdag den 15. juni 2019

Græsset - og de sorte bede...

Så er der blevet grønt...


Desværre er der bare meget mere ukrudt end græs...


Entreprenøren siger, det bliver godt - det skal bare klippes nogle gange, så kvæles ukrudtet til fordel for græsset...

Okay, siger jeg så - og håber på, at han ved, hvad han taler om...


På kanten af det gamle og det ny græs. Langs med træerne står de to sorte pallerammer.

I går er der kommet krydderurter i det ene - hele tre...


Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvad den her er...

Er det citronmelise eller...


I det andet bed har jeg plantet 8 dahliaer...


De 7 er kommet op - i varierende tempo...


Den sidste...


Har jeg nu opgivet - efter at kattene hele tiden graver den op...


Men så kommer der da 7 - og mon ikke jeg finder en til - på et tidspunkt...

2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net