lørdag den 25. juni 2016

Nyt køkken !!!

Så er vi endelig ved at være færdige med køkkenet.

Der er (naturligvis) et par hængepartier med en manglende strømkilde i det ene skab, en beklædning/afslutning på bordpladen ved ovnen og så indstilling af skufferne så vi får lige linjer:-)

Men aller vigtigst - så mangler jeg noget på væggene, men ser det lige an, inden jeg beslutter, hvad det skal være...

Og så klinkerne bag kogepladen.

Men her lidt billed spam, som det ser ud nu...





Pssst: regner med at døre og dørkarme skal males hvide i vinterhalvåret, så de passer til første salen, hvor jeg har malet...









Og jeg har fået ny sofa. Den gamle rykker op i soveværelset, mens denne lige har tæppe på, indtil kattene er holdt op med at rode rundt i den (as if...)


Et par nye stole har også fundet vej. De gamle er så rykket op til spilebordet i stuen oven på. Ungerne og manden vil gerne have flere blå stole, så alle de hvide ryger videre, men indtil videre så er min ryg ikke så meget for stole, som kan give sig/vippe lidt. Så det ser vi lige til...






Ved dobbeltdøren ind i stuen ser der pt. sådan ud...


Men i løbet af næste uge kommer gulvfirmaet og ligger det nye gulv på derinde også. Det bliver så godt. Men først skal stuen bare lige tømmes - og det kan jeg godt mærke, er en meget stor opgave pt.

Jeg ved godt, at det bliver så godt bagefter, men det gør ikke opgaven mere overskuelig...


10 kommentarer:

  1. Wauw, tillykke med køkkenet - det er da totalt fedt, og så er det bare rigtig lækkert at lave mad ... og skiltet i medgang og modgang kan jeg godt li, hvor mon du har fundet det
    God weekend
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Annette:-)
      Skiltet er faktisk en flise fra Arttiles, som jeg bruger som grydeunderlag. Når den ikke er i brug står den op af væggen:-)
      Også god (rest) weekend til dig:-)

      Slet
  2. Hold da op, hvor er det flot, Susanne! Det bliver I glade for!

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anita!
      Det er så dejligt endelig af have en kogeplade, der fungerer. Men resten er nu heller ikke så tosset:-)
      Også god (rest) weekend til dig:-)

      Slet
  3. Tillykke med køkkenet. Det er godt nok blevet flot. Og hold nu op en fed sofa. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte!
      Og man sidder så godt i den:-) :-)

      Slet
  4. Jeg er ikke mindre end drøn misundelig :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia - men det var nu så tiltrængt med noget, der holder og en kogeplade, jeg kan regne med:-)

      Slet
  5. Hvor bliver køkkenet flot! Det har været al ventetid værd .-)
    Saml lige kræfter til at få ryddet stuen, og så kan du snart nyde både køkken og stue :-) Hjertelig tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det har helt klart været ventetiden og frustrationerne værd!
      Nu kommer sidste etape så lige - jeg er næsten klar:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net