mandag den 21. oktober 2019

Ferie glimt...

Så er en uges godt brugt efterårsferie ovre. Vi har ikke lavet det store - bare lidt småting er sket.

Til gengæld har vi spist pandekager hele to gange til aftensmad...


Og så fik ungernes fætter endelig sin fødselsdagsgave. En omgang aftensmad på ASIA i Esbjerg (ikke reklame). Det var ikke så ringe endda...


Køkkenet har fået den store tur. Køkkenet er fra sommeren 2016, og nu fik jeg endelig ryddet op i skuffer og skabe, så tingene er de logiske steder - og vi kan finde dem...




Vi har slappet af. Jeg sammen med kattene på sofaen...


Og så har vi nydt både sol, regn og blæst. Haven er rigtig kommet i efterårsfarver...


Kastanjerne samles troligt ind af yngstemanden, men de bliver ikke brugt til noget. Kun pynt...


Jeg nåede ikke i køkkenhaven, som jeg ellers havde planlagt, men valgte (pga smerter) at slappe af med drengene i stedet....

4 kommentarer:

  1. Vi samler også kastanjer til dekoration på fade, skåle mv. Det er hyggeligt alligevel. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig hyggeligt - selv om vi blot skal ned i indkørslen for at finde dem...:-)

      Slet
  2. Skønt med ferieafslapning og aktiviteter der kan nydes (oprydning af køkkenet er selvfølgelig nok først en nydelse bagefter😉)
    God mandag😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så tiltrængt med oprydning i køkkenet, at det nu er en fornøjelse at finde ting derude....
      God uge til dig og dine:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net