mandag den 11. november 2013

Jeg er mest stolt af....

Blogudfordring # 1 handler om den ting, jeg er mest stolt af have kreeret, og det er uden tvivl sengetæppet i soveværelset.

Det forener to hobbyer, jeg elsker: broderi og patchwork syning. Der udover er det også det projekt, der har taget længst tid nogen sinde og er det største rent fysisk. Samtidig er tæppet, det første jeg syede på symaskine i mere end 8 år, og dermed det, der fik mig i gang med at sy igen.

Men det, jeg er mest stolt af, er, at nu kan døren stå åben ind i soveværelset - altså når vi husker at rede sengen og lægge sengetæppet på:-)






 
 
 
http://zoomsnoren.blogspot.dk/p/blogudfordring-mig-min-hobby.html
 

23 kommentarer:

  1. Det kan du ROLIGT være MEGET stolt af. Hold op hvor er det smukt. Flot arbejde.

    SvarSlet
  2. Det pynter værelset utroligt meget med alle de farver, der er på tæppet. Og det er da ikke et lille babytæppe, men et stort arbejde! Så synes også at der er noget at være stolt af. Sjovt med de puder med mom og dad på ;)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøver lige igen....uden stavefejl :D

      Det er et vanvittigt flot stykke arbejde, og
      et meget smukt og harmonisk sengetæppe.
      Dejligt det fik dig i gang med at sy igen :)

      Slet
    2. Tusind tak for det! Nu er det så kun tiden, det kniber med:-)

      Slet
  4. Det er virkelig flot og romantisk! Det passer bare til resten af soveværelset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det pyntede i hvert fald på rummet, da det var færdigt:-)

      Slet
  5. wauw, det er super flot, og sikke et stort arbejde - hatten af for dig :)

    SvarSlet
  6. Det kan du da godt være stolt af! Hvor er det flot! Sådan noget kan jeg slet ikke ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Nana! Så kan du sikkert noget andet, som jeg gerne ville kunne f.eks. sylte:-)

      Slet
  7. Det tæppe er bare super flot, kan godt forstå du er stolt af det.

    Mona

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er det altså bare smukt! Dit valg af lappernes farver og design passer rigtigt godt med hinanden og skaber en flot helhed. Tæppet giver bestemt noget helt specielt til hele rummet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det, Anja!
      Og tak for blogudfordringen:-)

      Slet
  9. Meget fint arbejde:) og nogen dejlige farver

    SvarSlet
  10. Det er også et flot tæppe. Farvevalget er super og det er meget harmonisk at se på. Med sådan et tæppe ville det også være synd, at lukke døren (medmindre der ikke lige er redt seng ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Nu skal jeg så bare huske at bruge det:-)

      Slet
  11. hold da fest et flot sengetæppe du har lavet ... du kan være stolt :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net