onsdag den 21. oktober 2020

Reinkarnation...

 "Det kan virke, som om vi kollektivt og stiltiende har aftalt, at vi skal tror på reinkarnation. 99 procent af os går i hvert fald gennem livet, som om vi får en chance til"

De ord har virkelig rumlet rundt i mit hoved, siden jeg læste dem i sommers. For de rammer jo spot on - i hvert fald hos mig. Jeg tror ikke på reinkarnation (selv om det da ville være dejligt), og jeg ser ikke Netflix - så langt, så godt. 

Men jeg har virkelig ikke regnet den ud endnu, men forhåbentlig kommer det.

Det er lidt ligesom, "hvad vil jeg være, når jeg bliver stor". Det ved jeg heller ikke endnu 😉

Det er naturligvis fra denne skønne bog, som bestemt kan anbefales, hvis man ikke har læst den...


2 kommentarer:

  1. Den står også på min læse-liste :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig. Det er utrolig, at en så personlig (meget personlig) bog sætter så mange tanker i gang:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net