lørdag den 13. juni 2015

Et bed bliver til...

Jeg er ved at plante bedet ved terrassen til med først og fremmest hosta'er. Vi har masser af hosta'er i det gamle skovbed, som skal nedlægges. De vil sagtens kunne stå under det store hjertetræ. Helt inde ved træet kommer der dog et felt med flis, da det kun er ukrudt, der vil gro der.

Ellers skal bedet bestå af hosta'er og løvefod. Jeg har været på høloftet og finde det gamle espalier fra kiwi'erne i køkkenhaven. Jeg har en ide om, at der skal være noget blomst op i højden omkring det. Derudover fandt jeg endnu et gammelt plantestativ, men om det får lov til at blive, har jeg endnu ikke besluttet. Og så skal der mere jord i bedet, men jeg tror, det bliver købe jord, så jorden forbedres, inden flere planter kommer til.

Her masser af billed spam taget i skøn aftensol efter at jeg har vandet planterne.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net