torsdag den 30. juni 2016

Dagen i dag byder på...

Nyt gulv i stuen.

Sidste etape af køkkenrenoveringen og vi er endelig færdige...


Jeg fik taget mig sammen og tømt stuen. Eller det vil sige jeg tømte al ting og flyttede de mindre ting ud, mens drengene og manden tog de større møbler - og fjernede gulvet...


Jeg burde nok male - nu hvor stuen er tom, men det er energien ikke til. Møblerne skal stå samme sted igen, så mørke striber og skygger bliver ikke at se.

Så må jeg male en anden gang...


Gulvfirmaet har heldigvis sagt god for at spisebord og sofa kan blive inde. Og så flyttes efterhånden som gulvet skrider frem.

Det er altså ikke så nem at få plads til en hel stue et sted. Jeg ved godt, at det kan sætte ud i garagen eller laden, meeen det tiltaler mig ikke rigtigt...


5 kommentarer:

  1. Det blir da super lækkert, og skønt at være færdig inden sommerferien
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super lækkert - uden tvivl, Annette!
      Nu skal jeg så "bare" lige have alt ting på plads igen:-)

      Slet
  2. Jeg håber, at det er gået godt med stuegulvet i dag -- er overbevist om at det bliver rigtig flot :-)
    Hvad siger kattene til al det her postyr?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er blevet så godt - og endnu bedre, når alt er på plads igen!
      Sjovt du spørger til kattene, for inden al postyrret skænkede jeg dem ikke en tanke - men de har været og er stadig total forvirrede. Jeg håber, de bliver deres normale, rolige gemyt igen, når der falder ro over huset i løbet af de næste dage:-)

      Slet
    2. Skønt, at det er blevet godt! Det bliver også godt at få alt på plads, for på samme tid klarer du lige en sommerrengøring, og så er det gjort :-)
      Jeg kan godt forstå at de er forvirrede, for ingenting er jo som det plejer -- først køkken og nu stuen, og fremmede folk i huset. Det må være forvirrende :-) Godt der snart kommer ro på :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net