søndag den 5. juni 2016

Haven lige nu...

Haven har nydt godt af det varme vejr de sidste uger.

Der er så mange blomster og dufte, at det er en fryd at være udenfor.

Ved indgangen til haven står klemantis og hortensia sammen. For første gang er der knopper i hortensiaerne...





Syrenerne står i blomst og dufter så skønt...




Jeg håber på flere syrener i haven til efteråret...


Hostaer og løvefod har næsten lukket bedet ved terrassen.



Der skal lige et par mere til, så er der helt lukket. Men mon ikke de bliver indkøbt snarest.

Fuglebadet bliver næsten væk i løvefod...


Så mangler kun top blokken og et enkelt stakit fag, så er bedet færdigt...


8 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Det er en skøn have I har :) kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Susanne, din have strutter af overskud og glæde :-) Det er en ren fryd! (Og svært misundelsesværdigt -- men dit havetalent har jeg ikke).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, det mere er held og plantevalg end talent, Bella:-)

      Slet
  3. Det er så skønt at se dine havebilleder - åh, dine klematis på "stativerne" bliver smukke"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, du har ret, Anja - de bliver fine i år:-)

      Slet
  4. Syrener er bare så flotte og sikke en duft
    God dag
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. De dufter nemlig så skøn, Annette:-)
      Også god dag til dig!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net