mandag den 24. oktober 2016

Glimt fra ferien...

En skøn afslappende uge med hygge-inde-vejr (med andre ord møgvejr) er overstået, og hverdagen har meldt sig.

Her lidt glimt fra en dejlig uge, som startede med maraton shopping med mindstemanden i Kolding Storcenter...


Jeg bagte pandekager for første, men absolut ikke sidste gang...


Vi valgte ugens bedste dag at tage i Legoland...



Hvor vi endte med at bytte billetterne til sæsonkort for 2017. En form for jubilæum for vi havde sidst sæsonkort i 2007...


Vi fladede alle ud i rodet i stuen på første sal. Jeg fik malet lidt, mens det ikke rigtig var vejr til det store havearbejde...


Mindstemanden købte roser til sin mor...


Denne maskine fandt vej til huset, og den kan godt anbefales (microovn gå hjem og læg dig)...


Mindstemanden var tålmodig og lavede kunst til væggen...




Og jeg, ja jeg tilbragte mange timer i sofaen i køkkenet med strikketøjet. Billedet snyder lidt, for jeg havde som regel selskab af mindst to katte...


Så alt i alt en skøn ferie - håber Jeres var lige så god:-)

Men derfor kan man jo godt glæde sig til juleferien....

4 kommentarer:

  1. Ingen ferie her, men jeres lyder hyggelig :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber, du havde mere ro på arbejde end normalt:-)
      Det er fordelen ved at arbejde, når andre holder ferie!

      Slet
  2. En vaskeægte popcornsmaskine! Wauw!! Jeg er sikker på, at der ville være flertal herhjemme for at udskifte mikroen med den. Spørgsmålet er bare: kan man også putte sine rester i sådan én?...

    SvarSlet
    Svar
    1. Neeaj, jeg tvivler:-)
      Men her i huset bruger vi faktisk kun microen til popcorn, så nu ryger den grimme maskine vist ud:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net