torsdag den 23. januar 2014

En kort update......

I mandags begyndte jeg på arbejde igen. Blot tre timer om dagen. Det var rigtig godt - rart at tænke fagligt i stedet for at ligge på sofaen.

Ingen tvivl om at tre timer pt. er det maksimale, for jeg har mere eller mindre ondt resten af dagen. Men det er det værd. Og jeg ser frem til at kunne trappe stille og roligt op de næste uger.

I dag står den så på en MR-skanning i håb om at finde ud af, hvad der skete. Desværre får man jo ikke svar med det samme - det kunne ellers være rart!

I går kom mine søde kollegaer så med en buket, så jeg har lidt kønt at kigge på derhjemme. Og den er skøn - super farver, og så med en stor orkide i midten. Jeg er uden tvivl en orkide pige, og det ved mine kollegaer godt. Så pænt af dem........



6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn buket - og skønne kolleger! Dejligt det går fremad, og du igen kan arbejde lidt - små skridt får jo også en fremad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nu er jeg ikke den mest tålmodige, så det er det, der er sværest i denne situation. Den tvungne afslapning er slet ikke mig:-)

      Slet
  2. Godt at du går fremad! Og godt at du kan arbejde relativt få timer ad gangen, så du kan komme i træning :-) Smuk buket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Men nu synes den utålmodige side, at hverdagen gerne må indfinde sig i fuld styrke - men der går nogle uger endnu.
      Bare jeg er helt fit for fight, når havesæsonen går i gang, så går det nok:-)

      Slet
  3. Det er først nu at jeg læste om din situation og hvad der var sket efter nytår... Det er jeg ked af at høre... Håber at scanning hjælper til at finde problemet, og at du snart får det bedre.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net