fredag den 24. februar 2017

Glimt fra vinterferien...

Så blev det hverdag igen efter en vinterferie i Lalandia Rødby.

Ungerne har været utrolig aktive. De fik virkelig smag for badminton, der blev badet så vi havde rosinfingre alle sammen, der blev bowlet og spillet på diverse maskiner.

Vi var også inde at se den nye Far til fire i biografen. Det bedste der kan siges om den, er at nu kan der vist ikke koges mere suppe på den høne.

Jeg er ikke imponeret over badelandet - hvorfor skal der være så koldt. Det er tredje gang, vi er der - og det bliver også sidste gang. Første gang var alt super, de sidste to gange er vi taget hjem med henholdsvis tre og fire snotforkølede næser.

Og så er der ikke varm vand i husene til at alle mand kan få bare en hurtig skyller:-(

Nej næste gang finder vi et andet sted - men ungerne havde en fest, hvis vi ser bort fra denne uge, hvor de har været snottede...






Og så fik vi endelig gang i Viaplay...



Og hvad fik jeg så tiden til at gå med, nu jeg ikke kan være aktiv sammen med ungerne.

Ja billederne siger vist det hele...




4 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale Weißenhäuser strand knap en times kørsel fra Puttgarten, det plejer også at være billigere end Lalandia - påtrods af en færgebillet! Jeg overvejer lige far til fire filmen, vi har en halv plan om at se den i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, det er værd at kigge på, tak:-)
      Vi bor forholdvis tæt på den tyske grænse, så det vil være ren kørsel for os - hvilket er fint, fornungerne vil nemlig helst ikke sejle:-)

      Slet
    2. Mine forældre er begyndt at undersøge med efterårsferie dernede for hele familien ;) og vi droppede filmen, for min ældste var syg :(

      Slet
    3. Glæder mig til at høre Jeres erfaringer derfra, hvis det lykkes for dine forældre😀
      Med hensyn til filmen, ja så er I ikke gået glip af noget😞 Selv om sygdom er træls😷

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net