onsdag den 22. februar 2017

Nyt garn - same same projekt...

Jeg er - som tidligere nævnt - storforbruger af tørklæder og lignende.

Så inden vinterferien fik jeg lidt nyt garn hjem. Jeg ville gerne lave et halstørklæde, som machter det ene par af mine vinterstøvler. Det er næsten lykkedes, når det nu skal være det garn...





Jeg har valgt kun at bruge tre farver, nemlig disse:


Jeg nåede at blive færdig med et halstørklæde af de resterne fra det ene skråplan inden vinterferien. Det er allerede i brug, og måler ca 330 fra spids til spids. Dejligt langt...



2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne farver til dit nye tørklæde. Det blå tørklædet af resterne fra Skråplan er også blevet flot! Jeg har fortsat tilgode at prøve linwool-garnet, men det ser meget lækkert ud. Babytæppet jeg hækler på er så godt som færdigt. Derfor vil jeg nu se, om jeg kan bidrage til din tørklædesamling :-) Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker det garn:-)
      Det er både lækkert at arbejde med og have på!
      Du siger bare til, Bella, det haster ikke - men jeg er mægtig glad for, at du vil hjælpe:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net