tirsdag den 4. april 2017

Det bliver til lidt...

Det er ikke med de store armbevægelser, jeg er i haven. Men lidt har også ret.

Lige pt. handler det mest op, at manden skal have tømt de sidste højbede i køkkenhaven, så de kan blive fyldt igen, og der kan blive sået/plantet.

Jeg har lavet en plan over, hvilke højbede der skal tømmes - men når han ikke kigger på den, ja så må han indse, at det kun giver flere kasser at tømme. Og jeg mistede et jordbærbed.

Godt vi lavede mange baby jordbærplanter i efteråret....

Jeg har dog fået fyldt et bed op med spagnum, vandet og vandet og vandet og vandet....

Og nu har tranebærrene skiftet kasse - eller i hvert fald de fleste af dem. Jeg havde simpelthen ikke nok spagnum til kassen, så manden må afsted i løbet af ugen...




Aronia buskene er fulde af knopper, selv om det er svært at se på billedet...


Jordskokkerne har fået lidt topdressing, da kattene har været hårde ved dem. Men de kommer jo heldigvis igen, hvilket er godt, da drengene elsker både jordskokkesuppe og jordskokkechips...


Der er heldigvis mange baby jordbærplanter at tage af...


Solbærbuskene er fulde af knopper...



Det er svært at se, men der er fuld gang i det ene blåbær bed - det andet bed er lidt langsommere...


Vi overvejer stadig, om vi skal pille kalve skiltet ned - og i så fald, hvad der så skal ske med marken, hvor de gik...


Og mine jordbærplanter, ja de ligger som fyld i den gamle sandkasse, hvor der skal fyldes op med jord og sås græsplæne.

Jeg har reddet dem, jeg kunne....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net