fredag den 14. april 2017

Madplaner uge 16 og 17

Endnu et par ugers madplan er klar. Jeg har lidt svær ved at slippe den ugentlige suppedag, men jeg fornemmer desværre, at resten af familien er mere end klar til at undvære suppe 😞


uge 16/2017
mandag - frikadeller, pasta og stegt blomkål
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - farssuppe
torsdag - lynstegte nudler *
fredag - hjemmelavet pizza
lørdag - indbagt mørbrad, hasselbagte kartofler og salat
søndag - rester

uge 17/2017
mandag - medister, kartofler, sovs og grønt
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - kartoffelsuppe med porre og bacondrys / Karolines børnenes livretter
torsdag - æggekage med fyld (hvad der er i køleskabet)
fredag - hjemmelavede kyllingeburger
lørdag - vi griller (kød, kartofler, salat og brød)
søndag - oksegryde med champignon og æble *

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

6 kommentarer:

  1. Samme her mht. suppe. Men altså vejret er jo til suppe. Koldt og blæsende ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det her efterårsvejr er lige til suppe - og jeg holder stædigt fast:-)

      Slet
  2. Jeg elsker suppe,kan spise det året rundt😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg også, Laila - gid resten af familien også havde det sådan:-)

      Slet
  3. Suppe er altid godt, ekstra godt i vejr som i dag.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net