søndag den 18. februar 2018

Vinterferie - du har været okay...

Det er nu sidste feriedag i denne omgang. Eller i følge mindstemanden så sluttede ferien i fredags og nu er det bare weekend. Men weekend er heller ikke så dårlig.

Jeg må tilstå, at min to-do liste ikke er blevet meget kortere i løbet af ferien, men det tager jeg som et tegn på, at jeg har slappet af med familien, og så når jeg nok igennem listen - på et tidspunkt...

Ferien blev skudt i gang på bedste vis...


Ungerne har bagt kage - og ikke mindst pyntet den...


Jeg har fået gang i symaskinen igen - hvor det blandt andet blev til et par små Rasmus Klump bukser til en kollegas barnebarn...


Nå ja, så var der jo noget med valentin...


Men ellers er det mest, det meget skiftende vejr, der har præget ferien - sne, hagl, solskin og mere sne. Nu er er græsset igen grøn, og vejret er trist...








2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net