onsdag den 14. marts 2018

Min nye bedste ven...

Tænk sig, så nåede jeg den alder, hvor alarmer på min mobil og denne blå fætter er blevet nødvendig i dagligdagen... 😕

Men sådan er livet på piller 😟

Heldigvis betyder det, at det går fremad. Sammen med smerteklinikken er jeg kommet tættere på en tålelig hverdag. Og jeg må heldigvis også erkende, at jeg nu sover om natten. Ikke hele tiden - jeg vågner stadig mange gange, men når jeg sover, sover jeg tungere, og dermed når jeg en gang i mellem ned i den dybe søvn, man har brug for.

Det lyder måske som en selvfølge for de fleste, men for mig er det store fremskridt. Og jeg sover trods alt bedre nu, end jeg har gjort de sidste seks år...


Det skulle da gerne blive bedre endnu, men små skridt fremad er jo også vejen frem...


Og nu fylder jeg min nye ven, tager mobilen under armen og så går vi i samlet trop fremad... 😆


4 kommentarer:

  1. Åh hvor er jeg glad for min ikke skal fyldes på den måde mere...... søvn mangler jeg stadig ofte... men det gjorde jeg også med medicin, så Zorro bedre til at hjælpe med min søvn.
    held og lykke med din søvn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, man skal kun tage det lort, hvis det hjælper eller giver det ikke mening!
      Men efter seks år uden en hel eller god nats søvn, så er jeg klar på hvad som helst:-)

      Slet
    2. Enig i begge ting.
      Hvis det ikke virker og du vil have nogle af mine tricks så sig til

      Slet
    3. Det kan sagtens være, at jeg tager dig på ordet:-)
      Så hører du...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net