mandag den 1. oktober 2018

Om to måneder...

Så starter nedtællingen til juleaften.

Kalenderlys, adventskrans, julepynt, juledekorationer og ikke mindst pakkekalendere skal der være styr på.

Det er jo lige om lidt. Er jeg den eneste, som begynder at få koldsved...

Til gengæld har jeg bestilt sne. Jeg forventer, det ligger der om morgenen den 1. december og bliver, til vi kommer ind i det nye år.


Mindre kan ikke gøre det. Jeg vil have sne. Masser af sne - så alt er hvidt, men ikke driller trafikken...


Måske jeg skulle finde julekasserne frem og se, om ikke vi mangler noget. Det gør vi helt sikkert...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net