tirsdag den 13. november 2018

Et godt køb...

For nogen tid siden faldt jeg over Rikke Mangelsen Keramik på instagram.

Jeg er ret vild med hendes juletræer og lyskopper - ja, faktisk mere eller mindre med det hele.

Efter en forespørgsel til Rikke, om hun kunne lave juletræerne i hvide, så var jeg nødt til at bestille to sæt. Svampen kom med uden beregning ved bestilling før 1. november...


Og så kunne jeg da ligeså godt bestille en far-kop til mandens pakkekalender...


Og en lyskop med teksten "Stjernestund" - tror nu ikke, den skal stå selv. For Rikke laver lykopper med forskellig tekster, så mon ikke den på et tidspunkt skal have en makker...


Det hele er bare så fint, og jeg glæder mig til, at juletræerne skal pynte på årets julebord...



4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine.Kan godt forstå du blev fristet til at indkøbe mere end først beregnet😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan er det tit, ikke...
      Man falder for en ting og ender med mange ting:-)

      Slet
  2. Orv, de er godt nok fin. Kan godt forstå du blev fristet. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan er det tit, ikke...
      Man falder for en ting og ender med mange ting:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net