fredag den 23. november 2018

Den lille butik...

I Grindsted, næsten ved siden af sygehuset, hvor smerteklinikken ligger, ligger der en lille butik på en hjørnegrund.

Den drives af Billund Kommune, og det er udviklingshæmmede der både producerer produkter og ekspedere kunderne. Og man kan købe en kop kaffe/te og kage.

Og den kaldes meget rammende Den lille butik.


Butikken har ikke åben så mange dage om ugen, men endelig passede det med, at jeg var på smerteklinikken en af butikkens åbningsdage.

De dekorerer selv deres poser så fint. Keramikken er af en keramiker, hvor butikken så tjener lidt på at sælge varerne.



Men magneter og nøglering er lavet af de ansatte.


Jeg aner endnu ikke, hvad knapperne skal pynte på, men de var nødt til at komme med hjem. Og det er bestemt ikke sidste gang, jeg kigger inden for...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net