lørdag den 10. november 2018

Status på pakkekalender...

Det går faktisk rigtig godt med de der pakkekalendere.

Faktisk så godt, at alle 96 pakker var indkøbt inden 1. november - ja, 96 for manden synes også, det kunne være hyggeligt med en pakke hver dag...

Nu mangler så indpakningen, og det kommer til at tage nogle aftenener. Og så mangler jeg at beslutte, hvordan pakkerne skal præsenteres/opbevares.

Vi har haft lidt forskelligt gennem de sidste år, og i år skal ældste teenager jo have sine pakker med på efterskolen.

Men mon ikke, jeg finder ud af det hen af vejen, mens jeg pakker ind. Der er da heldigvis nogle dage at løbe på endnu...


4 kommentarer:

  1. Dejligt at være på forkant med pakkerne.
    vi har en tradition med at det er julemanden, der kommer og hænger på pakkekalenderen hver dag.Så jeg kan ikke forberede det hele inden(men det skal jeg selvfølgelig heller ikke,det klare julemanden jo;0)
    God weekend:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo eller ho ho - jeg er også kun julemandens hjælper. Ligesom jeg er den eneste, der har haft kontakt til den nisse, som bor hos os i december:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net