torsdag den 24. januar 2019

Jeg læser ikke bøger...

Og alligevel har vi mange bøger stående i reolen. Faktisk er bøger nok min købe-last nummer tre efter grønne planter og stof (til at sy af 😋)

Det er jo ikke fordi, jeg ikke vil læse, men fordi jeg ikke finder ro i at sidde med en bog.

Så det har jeg løst på en anden måde. Jeg hører bøger...

Når jeg nu alligevel ikke ser tv - vi har faktisk opsagt vores tv-pakke - så kan jeg jo høre lydbøger SAMTIDIG med at jeg strikker, broderer eller syr.

To fluer med et smæk: jeg hører de bøger, jeg gerne vil læse og jeg får lavet lidt håndarbejde.

Og jeg hører faktisk flere af de bøger, som står i bogreolen - så nu kan jeg jo med god samvittighed sige, at jeg har hørt dem...


Der er forskel på de bøger, manden og jeg gider læse. Det er mine øverst og mandens nederst...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net