lørdag den 23. februar 2019

Knock out...

Det er godt nok sjældent, at jeg er forkølet med mere.

Men når jeg så endelig bliver det, så er det også for alvor. Altså ikke man flu - jeg ved godt, jeg overlever - men det er som en knock out.

For ud over snot, så er øjnene også med. Tårekanalerne er åbne hele tiden, og lys er den værste fjende.

Men godt 36 timer er tilbragt i sengen, og så er det næsten ovre. Nu driller ryggen så, for det er alt for lang tid på langs for den, men nu er jeg næsten ovenpå igen.

Lige i tide til en weekend, så jeg kan komme mig helt. Og jeg har hørt vejret bliver godt de næste dage - inden kulden vender tilbage...

Men jeg følte mig lidt som kattene her:


4 kommentarer:

  1. God bedring - her har vi også været syge på skift. Det er så irriterende når det rammer hårdt. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - det kommer altid på tværs:-(
      Og her er det altid, når jeg har allermest travlt!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net