søndag den 3. marts 2019

Jeg er så misundelig...

På alle dem, der tilbringer en lørdag eller søndag eftermiddag på sofaen...

Det gør jeg kun, når helbredet dikterer det. Ellers har jeg slet ikke ro i kroppen til det.

"Jamen det er da bare at lægge sig" - øh nej, ikke for mig. Det er en kamp for mig bare at kravle på sofaen om aftenen.

Jeg synes, jeg bør gøre noget, ordne noget, rydde op, klare vasketøjet, gøre rent - alt muligt. Jeg har enorm svært ved at finde ro og bare slappe af.

Og sådan har jeg altid haft det. Ikke at jeg er rastløs og suser rundt, men det der med at yde først og nyde bagefter sidder så meget i mig, at en eftermiddag på sofaen ikke er muligt. Endnu...

For det skal blive bedre - jeg vil lære det i år. Og der er noget med at man godt kan spise en elefant, hvis man bare gør det bid for bid. Så det må lige som være det, jeg gør.

Starter i det små, og forhåbentlig lykkes det så at tilbringe en eftermiddag på sofaen inden året er omme.

Det bliver bare ikke lige i dag, for der er lige en del, jeg skal have ordnet...😟😞😡


Men jeg var så heldig at få denne buket af manden i går, og så kan jeg kigge på i dag, mens jeg lige ordner alt det der...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net