torsdag den 14. marts 2019

Okay, den måtte læses - rigtigt...

Jeg ved godt, at jeg tidligere har skrevet, at jeg ikke læser bøger, og det gør jeg egentlig heller ikke.

Men ingen regler uden undtagelser, så jeg har faktisk læst en bog - rigtigt 😉

Og hold k..., den var det værd. Faktisk slugte jeg den ganske hurtigt.

Den er skide sjov, spændende, alvorlig og oplysende - jeg ved nu mere om firserne i Libanon, PLO og Beirut end nogen historielærer har kunnet få til at hænge fast.

Og jeg indrømmer gerne, at der var brug for kleenex - både til grin og til gråd.

Og så har de begge to et rigtigt fornuftigt syn på integration - gid nogle politikere gad læse bogen...


Og hvis du er så heldig at have læst den, så har du garanteret fået et sjovere syn på behåring og voksning. Hvis du ikke er så heldig, så læs den....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net