torsdag den 7. marts 2019

Kan man værnne sig til det...?

I søndags tog ældste teenager med sin efterskole på tur til Barcelona.

Ned for at besøge de studerende, som i efteråret, var heroppe. En slags udveksling som efterskolen gør i hvert år.

Det er lidt underligt, lidt svært - at vide han er så langt væk - uden familie - for første gang.

Han skal nok klare det, det er noget sværere for moderen. Og det er jo ikke sidste gang, han drager til udlandet med efterskolen. Nej, de snupper en tur til Sydfrankrig om en måneds tid igen.

Jeg vænner med vel til det - med tiden...

Men om lidt er han hjemme - jeg glæder mig til weekenden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net